8haftalık hamileyim 2 gündür kurdeşen/ürtiker döküyorum. Kan tahlilinde karaciğere baktılar bişi çıkmadı çok şükür. Kadın doktorum da dermatoloğa görün dedi. Kızarıklık,kabartı ve kaşıntım çok fazla. Daha önce hiç başıma gelmemişti. Bulantım aşırıydı ve kendimi çok sıkmıştım 2 haftadır ondan stresten mi oldu bilmiyorum çünkü yediğim bişey dokunamaz hiçbir şey yiyemiyorum çünkü.sadece çubuk krakeri biraz çoğaltmıştım acaba o mu yaptı nolur cevap verin. Gerçekten çok zor durumdayım hamileliğinde bunu yaşayan oldu mu? Hormonlardan olabilir mi?