Kızlar bugün muayene oldum hafta başından beri sancılarım var nstye bağlanıyorum pazartesiye kadarsa böyle devam edecek normalde 19 Eylül için gün verilmişti ama bizimki bekleyemicek galiba nişanımda geldi çatı muayenesi oldum ama rahim ağzı açılmamış pazartesi yatışım olabilirmiş suni sancıyla felan gelmezse sezeryan olcak sizden dua bekliyorum ve rahim ağzının açılması için bi öneriniz varmı 😞😞