Elif4 3buçukta oğlum dünyaya geldi solunum sıkıntısı var 1 hafta küvözde kalacak dediler. Şu ann vereceğim tek tavsiye depend yerine yandan bantlı hasta bezi alın ne suyunuz ne lekeniz durmuyor o bezler daha emici bence ama tercih meselesi
teletabi Elif4 ben canpedin kilot bezini aldım çok memnun kaldım sızdırmıyo birde uzun süre dayanıyor