Biz 7.haftaya kadar bebeği bile görememiştik.dr bi hafta daha görünmezse kürtaj gerktiğini boş gebelik olduğunu söylemişti..sadece kese vardı düşünün..7 haftanın sonu 8 in başında bebeği görmüştük ve kalbini duymuştuk..canınızı sıkmayın daha cok erken tekrar bi dr görünün ,geç döllenme bile olmuş olabilir hem