ygmr_erd merhaba, ben hamile olan tanıdığım herkese nacizhane bir öneride bulunuyorum. O da bu durumda olduklarında kesinlikle sezeryan yaptırmaları. Benim ilk oğlum da aynı şekilde 40+5 oldu en ufak bir doğum belirtisi göstermedi ve 4230 gram 56 cmdi. Ben yine de normal doğum için direttim ve suni sancı aldım sabah 8den gece 10a kadar. Olan bana ve bebeğime oldu onun da psikolojik olarak etkilendiğini düşünüyorum bu süreçte. O kadar saat sancı dan sonra ancak 3 cm açılma oldu ve öyle de kaldı. Aşırı sancım olduğu ve sabit duramadığım için belden iğne yapılması mümkün de olmadı. O yüzden genel anestezi oldu ve bebeğimi herkesten sonra ben gördüm. Anlayacağınız her düşündüğümde üzülürüm o anları, bazen çok ısrarcı olmamak lazım. Yine de karat sizin, her şey gönlünüzce olsun 🤗💞