Ecooo ilk ameliyathane den çıkınca çok üşümüştüm ve yaklaşık 2 saat sürdü çorap almanızı tavsiye ederim ve ben pijama hiç kullanmadım gecelik giydim sadece, rahat yürüyebileceğiniz bir terlik alın, en önemlisi rahat olun, nasıl bittiğini anlamayacaksınız bile. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸