Ballilokmacik Merhaba arkadaşlar. Kismetse ocak ayinda dogum yapacağım. Fakat alışverişe bir türlü nerden başlasam karar veremedim. Yani şöyle ki 0 3 ay 3 6 ay neyi kac tane almaliyim neler almaliyim tecrubeli anneler yardimci olabilir mi💕
mrs_elisah Ballilokmacik benimde doğumum inşallah ocak canım ben kıyafet alışverişimi bitirdim bi kac parca annemden de gelecek. onun haricinde her şeyi uygun fiyatlı ve abartısız yeteri kadar aldım. Bu videonda bütün giyim alışverişim var ve açıklama kısmında ürünlerin linkleri de var. Fikir olabilir aldıklarım. Çünkü hepsi gercekten uygun fiyatlı ve kaliteli
Ozlem_20 Bende ocakta dogum yapacağım bende yeni yeni basliyorum en küçüğünden zibin aldim 2 tane Corap aldim :) hastende cikislari almayi düşünüyorum bide 0_3 ay tulumlar dan almayi düşünüyorum