39+2 ama ne sancı ne açılma, hiiiç belirti yok. Daha doğum kanalına bile girmedi, kıpır kıpır kızım maşallah 🥰 Pazartesiye kadar doğmazsa 39+6′da sezaryen olacağım. Pazartesiden önce normal gelsin kızım inşallah diyeceğim de hiç umudum yok. 😬😬 Buraya doğuramıyorum yazan doğuruyormuş, belki işe yarar diyorum ve DOĞURAMIYORUMMMM kızlar. Bakalım sonucu göreceğiz. 🤪🤪