35gg_ Sada hastanesinde önerebileceğiniz doktor var mı. 32 haftalık gebeyim ilk defa gidicem tecrübeli anneler bilgi verirseniz sevinirim 🥰
Mehtapakgl 35gg_ kuzum ben hatice ermine gidiyordum. Tavsiye ederim. Ama çok kalabalık. Dev. Has. Farkı yok. Sırf bu yüzden girmiyorum. Yoksa hatice hanımda devam ederdim. Sevecen güleryüzlü.
35gg_ Mehtapakgl Bn normalde devlet hastanesine gidiyorum fakat ay sonuna kadar randevuları iptal ettiler. 25 eylüle kadar randevu yok. Bnde 32 haftalık gebeyim aylık kontrele gitmem lazım