Nisa46 Şuan normale göre adet olmam gerek ama olduğum gün olarak tarihe bakarsak 7 gün var ki ben hayatta aydan aya olmam 3 haftam dolduysa olurum yani diyeceğim o ki kan testi yapsam çıkar mı şuan adet olmam lazımdı:)@
Umutduru Nisa46 benimde cumartesi günü adet günüm ben de ümitliyim biraz önce test yaptım ama çıkmadı
Umutduru Nisa46 geçen 2 gün belim çok ağrımıştı sabahları kasıklarım ağrıyor.Başka belirtim yok ama yhmutlama gununu değerlerndirdiğim için ümitliyim
Sevm Nisa46 ovalasyon testi almanız gerekiyoe ordan takip edeceksiniz t cizgisi c dem daha koyu çıkarsa o yumurtlama günüdür
Umutduru Nisa46 canım herkesin yumurtlama günü farkli oluyor.Hatta benim 2 gün sürdü.Ovulasyon testlerini her gun yapiyosun hangi gun 2.çizgi ilk çizgi kadar kopkoyu olursa o gün yumirtlama günü oluyor