Sevgiyakup Ben 18 haftalik hamileyim dun gittim ve bana sadece tahmin yapabildi gizliyodu bebegim kendini kız dedi ama bakalım :)
Nrkls forever23 inşallah çok merak içindeyim sağlığı ne durumda kız mı erkek mi diye bende tiroit var kan uyuşmazlığı var eşimle insallah bi problem olmaz🙏
zepbjk Nrkls Belli olmaz öğrenebilirsin de göstermeyebilir de bide değişiyo falan emin olmak istiyosan bekle ben kesin olarak 19da öğrendim önceden tahminler vardı tabi