mihriban1 Kızlar sabahtan bu yana sancı ağrı artık neyse yaşıyorum bir iki dk durup gidiyor normal mi ?
pasaklikontess mihriban1 pozisyon değiştir kendini rahatlatmaya çalış Yalancı sancıdır belki yine geçmiyorsa doktora git istersen riske atma Allah korusun doğUm sancısıyca müdahale ederler
mihriban1 pasaklikontess bebek de sagimda genelde arada gobegimde toplanıyor, doğum mu acaba yer mı değişiyor yâda
Ayse_ali mihriban1 benimde öyleydi belimde ve kasıklarımda çok ağrı olmuştu gittim.nst bağladılar içinin rahat etmesi için gidebiliyorsa git ben temizlik yapmıştım oyuzden olmuştur yalancı sancılar dedi doktor
pasaklikontess mihriban1 hiç doğum yapmadım bende arada sağda arada ortada toplanıyor ama sancım hiç olmadı yalancı kasılmalardır belki gideriliyorsan imkanın varsa gitmeye çalış yoksa yat dinlen fazla iş yapmama çalış 😊