Merhaba güzel anneler ve anne adayları yardımınıza önerinize ihtiyacım var. Bugün doktora gittim ve kız annesi olacağımı öğrendim o kadar mutlu oldum ki… Gel gelelim erkek ismi düşünmüştüm ama kız ismi düşünemedim hiç, çok kararsızım. Bana anlamları ile kız isimleri önerir misiniz lütfen? Altta yardımlaşalım benim önerim şunlar;
Lavin
Sedef
Vera
Alya
Zeynep
İlkim
Tamay