26_26_26ggg Kızlar merhaba bebek için alışveriş yapıcam size sormak istediğim şeyler var. Alıcağım şeyleri yazıcağım alıp da deneyimleyen memnun kalanlar yada kalmayanlar şunun yerine bunu al diyenlere tavsiyelere açığım ❤️ Burun aspiratörü - Otri bebe 10lu Ateş ölçer - weebaby kulaktan olan Bebe yağı - İncia Bebek Pamuğu - Wee Emzik - Avent 0-6 Biberon - Avent Alt değiştirme pedi - Sleepy Pişik kremi - Sudocrem 125gr Deterjan - Duru granül Şampuan - Mustela 200ml Islak mendil - Sleepy Bez - Prima yada Sleepy Tırnak makası wee Banyo küveti filesi vs. Ana kucağı - Trendyol
Babyy1S 26_26_26ggg bebek yağı yerine losyon tavsiye ederim daha kullanışlı olur tarak eklememissin ama aldınız mı bilmiyorum geri kalan hepsi alınicak şeyler bir de alt degistirme normal alt degistirme minderi de al onu evde kullanmak icin daha iyi yıkayıp yine kullanabilirsin disarda degistirirken örtü yü goturursun
Seyyy 26_26_26ggg sudocremin içeriği değiştiği için tavsiye etmiyorlar artık. Instagramda @mühendisoğlu var onu takip ederseniz çok güzel bilgiler veriyor. Artık bebeğimiz için en doğalını arıyoruz hep. O sayfada tam buna yönelik
RuzgarsMommy 26_26_26ggg Bence alt değiştirme bezini baby me al e bebekten Göğüs pedi al baby me Pisik kremi mustela al Deterjan sıvı al
Babyy1S 26_26_26ggg rica ederim sudocrem içeriği degismis diye o markayı degistirp baska iyisini bulamazsnz degistirmeyin derim cunku coğu şeylerde kimyasal var sudocrem en azından iyi geliyor 1 günde geciriyor digerleri uzun suruyor pisigi gecirmek icin saglikla gelsin inş 🌸
Rmysa23 Listeye kulak pamuğu, biberon fırçası, emzik tutucu, emzik kabı, ağız mendili, müslin örtü de ekleyebilirsin canım . Bide dalinin deterjanını almıştım çook memnunum mis gibi bebek kokuyor ev 🥰
RuzgarsMommy Rmysa23 kokulu şeyleri cok tercih etmeyin bence kokulu demek parfümlü oluyor bu da bebekler için sakıncalı
bebisloading Çok güzel bir liste,ben de daha alışveriş yapmamış biri olarak merakla bekliyorum yorumları 😻
RuzgarsMommy Rmysa23 yok yumuşatıcı kullanmıyorum ben tercih etmedim illa ki kimyasal oluyor çünkü kendimiz bile kullanmıyoruz artık yumuşatıcı