caglanurr Tatlım bizde 28+4 olduk. Bundan bir kaç hafta düştüm. Eşim evde yoktu storun kenarı çıkmıştı, bende de panik atak var düşerse sesten korkarım diye düzelteyim dedim. Kaloriferin üzerine çıktım, pencerenin kulpundan tutarken pencere açıldı geri geri yere kapaklandım. O sırada annelik iç güdüsü galiba ellerimi kalçamın altına koydum ve ayaklarımın üzerine oturur vaziyette düştüm. Hastaneye gittik şükür bir şey çıkmadı, sende yat dinlen hareketlerini kontrol et. Umarım bir şeyi yoktur kuzum, dualarım seninle.🤲🏼🥰♥️