Bedis25 Eşimin arkadaşı 25 haftalık doğurdu 110 gün kadar yoğun bakımda kaldı ameliyat falan oldu çocuk ama çok şükür iyi evine gönderdiler artık biliyorum çok zor ama stresten olabildiğince arınıp bol bol dinlen doktorun söylediklerini yapmaya çalış piskolojide çok önemli Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla zamanında alırsın çocuğunu kucağına Allah o kadar büyük ki ne zaman ne olacağı belli değil bakıyorsun 20 haftalık mucize bebekler var bakıyorsun 31. haftada doğmuş ama başka problemlerden dolayı vefat ediyor hiçbir zaman kalıplara takma her zaman pozitif ol çünkü bütün hormonların çocuğa da geçiyor oda pozitif olsun güçlü olsun inşallah