Kızlar 14+3 günlük olduk bugun ama hala bulantılarım devam ediyor 6 haftamda başladı o zamzandan bu zamanda prilam kullanıyorum sabah saatletinde kendimi cok iyi hissediyorum ama aklam saatleri yaklaştıgında mide bulamtım tekrar başlıyor sebebini bir türlü anlayamadım ilaçı sadece gece yatarken 2 tane şeklinde içiyorum sabahtanı içmeliyim acaba varmı böyle olan aranızda