Gyemila Kızlar yenidoğan zıbın olarak çıtçıtlı olan e bebektekilerden aldım ama yenidoğan da göbek kordonuna zararı olur diyorlar
Lazanne Gyemila ne kullancakmışız? O zaman zıbın giydirilmemesi lazım öyle bişey olsa kimse kullanmaz yenidoğan zıbını diye bişey olmaz..
Esmur_tnt Gyemila göbek bağının orası sürekli açık kalamaz ki öyle ya da böyle üstünün kapanacak ben kullandım zıbın herhangi bir zararı da olmadı
mervoss Gyemila zaten daha minik olcakları için o zıbınlar da onlra tam olmayacak annesi ☺️ Merak etme birşey olmaz
Melike3777 Gyemila zararı felan yok kuzum oğlum 3 aylık olucak ve ilk günden beri ebebeğinkileri kullanıyorum çok rahat
Deletedmom328 Gyemila yok canım bir zararı olmaz anne açısından kolaylıı oluyor sadece diğer önden çıtçıtlılar bende body aldım önden çıtçıtlı değil
Damla_K Gyemila ilk bebegimde beni de oylr korkuttular zıbın kullanmadım ic zıbın kullandım sanki o ustune gelmiyo gibi :) bunda direk normal zıbın aldım canım zaten icini tam dolduramadıgı icin göbege degme yapısma vs olmadı 💞
RabiaYamur Gyemila bende onlarda kullandim. Zaten hastaneden cikinca bebek icin ilac yaziyolar damla ve peceteye benzer bi kagit var kutunun icinde spreyle beraber obu kullancaginiz icin kordonu cabuk dusuyo bebisin