Merhaba 37+4 teyiz. Geçen hafta içinde 2-3 defa karnıma bıçak saplanır gibi ağrı girdi yarım dakika doğrulamadım resmen. Kontrole gittiğimizde pazartesi günü bebeğin kanala yerleşmek üzere olduğu her an herşey olabilir demişti hem doktor hem ebe. Gittiğimiz hastane tanıdık olduğu için eşimin eski çalıştığı hastane ebe rahim yumuşaması in buscopan önerdi kullanan var mı aranızda veya başka yöntemler