Kızlar adetime 4 gün var ama neredeyse 10 gün öncesinden göğüs hassasiyetim başladı çok acıyor üzerine yatamıyorum bir de karnımın alt kısmında ara ara kramp var ama comfort test denedim bugün negatif çıktı. Sizce erken mi yapmısım yoksa doğru mudur?