ozgetunak Dün geceden beri miğdemde ilk önce ateş varmış gibi oldu uyuyakalmışım sabah acıya uyandım salatalık yedim süt içtim azcık hafifledi yine uyuyakaldım ama kahvaltı yaptım sonra yine bir hazımsızlık ağrı söz konusu 34 . Haftamdayım bu haftaya kadar hiç yaşamadım böyle bir acı yok ama sanki ejderha gibi ateş çıkıyor miğdemden buarada iki üç gündürde bebeğin bir yerde toplandığı sertleştiğini hissediyorum sabah uyanınca gün içerisinde geçiyor buarada doğum pozisyonu almış bebeğim🙏 Tavsiyelerinizi bekliyorum. Çünkü bu ağrı çok kötü😳
MinikKoalaninAnnesi ozgetunak Bende rennie kullandim gayette iyIi geliyodu. Doktorunuza danisin sonrasinda kullanin faydasini gordum ben. Umarim rabbim sizede sifa verir.🤲🌹
Tgbkzn Gaviscon , rennie kullanabilirsin yada doktoruna danışarak bi mide koruyucu ilaç kullanabilirsin ben gebeliğimin başından beri kullanıyorum gastrist reflü olduğu için hiç mide yanması yaşamadım bi zararıda olmadı bebeğime :)