melike14 Arkadaşlar 18+5 gün ikiz gebeyim ilk gebeliğim ama bebek hareketlerini hala hissedemedim yada bilmiyorum tecrübesi olanlar ilk gebeliğinde kaçıncı haftada hissetti nasıl birşey Söyleyebilir misiniz
Esme1989 melike14 canım bende şuan 19+2 oldum 2 gün önce hissetmeye başladım bende ve doktorum dedi ki 22.-23. Haftaya kadar sürebilir hissetmen o yüzden endişelenme. Kasıkta batma gibi oluyor böyle çok değişik bir his.🥰
Nrykml melike14 normaldir canım karın yağlarınla alakalı olabilir iç karnınla alakalı olabilir bazilari erken hisseder bazıları geç … Hissedersin az kaldı bi gün bi hareket ederler içeride o an da bu sefer inanamazsın onların hareket ettiğine 🤗🤗😍