sule3950 ileri dereceyse sanırım zarar verme olasılığı oluyordu ama emin değilim yanlış yönlendirmek istemem. Bende de hiç bir belirti yoktu ne yanma ne ağrı ne başka bir şey doktor rutin tahlil istedi kan, idrar. İdrarda çıktı doktorum orta derece dedi hatta şaşırdım hiç belirti göstermedi diye. Ateş yapınca riskli oluyor demişti. Bana antibiyotik yazdı günde 2 kere 5 gün boyunca kullandım 🤷♀️ Sonra tekrar tahlil istemedi. Bende 30+2 yim