NazLByrmgLuu Mrblar 27 haftalıgım kızım col hareketli deil herseyide cok saglıklı iyi cıkıyor bir tek kordon dolanması haric ilk hissettiğimden beri böyle hareketli ama cok deil🤭🤦♀️ Sizlerinkidemi böyle
GkeCanKaran NazLByrmgLuu kız bebişleri çok hareket etmezmiş zaten canını sıkma içini ferah tut🙂) normalde de 3 aydan önce hareket ediyorsa erkek,4 aydan snra hareket ediyorsa kızmış🙂 sanırım kızlar biraz tembel🙂
EsraAykzdemir NazLByrmgLuu bende 21 haftalığım şimdi kınu açıcaktım. Çok az hissediyorum hareketlerini. Kontrollerde biley yok çok şükür ama insan endişe ediyor.
NazLByrmgLuu GkeCanKaran walla bnm kızımda baya bi tembel ozaman 🤭🤦♀️ Günde 1.2 kere hareket ediyor baska yok 😔
GkeCanKaran NazLByrmgLuu inşallah ilerleyen zamanlarda daha çok hareket eder 🙂 hayırlısı olsun bebişiniz🙂 bnde sabırsızlıkla bekliyorum o günleri🙂))
Busranagme NazLByrmgLuu Can'ım belki sen hissetmiyorsun 1-2 kez cok az çünkü anormal bir durum gibi . Cok mu hareketli birisin . Sürekli dinlenirsen hissediyor insan . Benım bebekte bazen cok hareketli bazen az 🙂)) dert etme sorun yoktur 🙂))
SMbzdg Bende 18+2 günlük hamileyim bebeğim kız bende hareket hissedemiyorum sadece arada bi damar atlaması gibi hissediyorum 🙈😐😐
NazLByrmgLuu İlk gebelikse 22 den sonra hissediliyormuş 😇 bn 23 de hissetmiştim onu şimdi 28 e gidiyoruz kızım cok nazlı cok fazla hareketli diil
NazLByrmgLuu Busranagme yok walla cokda hareketli deilim ama çok tembel kızım doktor herseyi gayet iyi diyor bütün testler felan gerçi en iyisini rabbim bilirde çoğu kız anneleri aynı şeyi söylüyor fazla hareketli deil diye sanırım gerçekten kız çocukları erkeklere göre daha sakin
burcuali38 NazLByrmgLuu valla benim bebeğimde kız ama maşallah çok hareketli hatta son birkaç gündür geceleri bile durmuyor vuruyor sürekli 😁 ben ilk 18.haftada çok minik kalp atışı gibi hissetmiştim bir iki defa 19.haftada başladım tam hissetmeye şimdi 25.haftaya girdik maşallah hiç durmuyor 😁❤