16 haftalığım.Malesef o baş ağrısını bende çekiyorum tansiyon var sürekli düşüyor başım ağrıyor Migren var tutuyor basim ağrıyor, ağrı mideme vuruyor kusma yapıyor bu aralarda sıcaktan başım ağrıyor parol kullanıyorum, alnıma ense köküne buz koyuyorum o biraz rahatlatıyor