Ecem20 her hangı bır sıkıntın yoksa sorun olacagını sanmıyorum kısa bı süre yani. Doktora da danış istersen. Ben ilk hamileliğimde 20.haftalarımdayken 10 saatlik yola gittim geldim 7.ayımda bır daha gittim. Molalarda yürüdüm ettim hareketsiz kalmamaya calıstım.