Prensesim1621 Arkadaşlar ikili testi kaçırdm malesef doktor dörtlü istedi ama dün gittim yoktu izinliymiş başka doktor da bakmadı randevuma daha var düşük risk yazıyo ama anlayanlar bakabilir misiniz https://imgyukle.com/i/x51WwN
Deletedmom382 Prensesim1621 ay dortlude mi varmis. İkiliyi kaciranlar icin mi bu 3 luden sonra degil mi? Gerci ben ikiliyi isteyerek yaptirmadim da 4 luyu ilk kez duyuyorum
Melek_2121 Hem düşük riski hem de dowsendoromun altındadır yani korkma hiç bi sorunu Yok cnm sağ salim kucağına alırsın inşallah
Prensesim1621 Mega123 dörtlü test ben ikiliyi yaptıramadm zamanı geçmiş doktor istedi kan testi 4 tane hormona bakılıyo down sendromu riski belirleniyomş
Prensesim1621 Mega123 ikili yapılınca risk çıkmazsa üçlü ve dörtlüye gerek yokmş ama ben kaçırdım zamanını doktor ısrar etti mecbur yaptrdm
Bahar4141 Bende yaptirdim ama sonucum daha cikmadi galiba kac gunde cikiyo sonuc internetten bakabiliyomuyuz acaba
Prensesim1621 Bahar4141 evet ben tesadüfen e nabıza bakmştm o zaman gördm ama değerler çıkıyo sadece riski göstermiyo gdip sonucu alman gerek başkasına da vermiyolar
Mega123 Prensesim1621 anladım peki kaçıncı hafta yapılıyor taramalar. İkili taramada da kan mı veriliyor
Prensesim1621 Mega123 ikiliyi bilmiyorum ama 11-14 haftada yapılıyo sanırım kan da veriliyo mu bilmiyorm ama ultrasona bakıyolarmş 3-4 lü testler 16-18 hafta ayrıntılı da 19-23 arası yapılıyo canım
Prensesim1621 Mega123 eica ederim canım helal olsun bildiğim bişeyse yardımcı olurum insan insana muhtaç
Prensesim1621 Aada Sağol Canım Allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah hep dua ediyorum🤲🏻❤️🌹
Prensesim1621 Deletedmom382 evet üçlüye ek olarak başka bir hormona da baktıkları için dörtlü tarama deniyo