Pcoslubiranne Fulyazorlu30 Okumayın hanımefendi.Annelerin gün odası etiketi konulmuş bir şey düşünüp koydular demek ki.
ebrubarut_14 Fulyazorlu30 doğru diyorsunuz önümüze dogru düzgün hamilelikle ilgili bişey çıkmıyor mu okuyalım hep dedikodu kazanı🤣
Hira_meyren Fulyazorlu30 zaten siz hamilelikle ilgili olan şeylerde çok ters cevaplar verdiğiniz için sizi kapsamiyor bu annelerin gün odası fazla kafanıza takmayin hanımefendi
Miiniik Fulyazorlu30 Yani bi yandan bakınca evet haklı olabilirsiniz ama kimseye derdini yanacak dost bulamayınca insan burda anlatıp belki kendince rahatlıyor olabilir, bunun size ne gibi zararı var anlamadım. Tamamen kötü kalpli olduğunuzu düşünüyorum.
Pcoslubiranne Fulyazorlu30 Insanların paylaşacak kimsesi olmayabilir.Madem dertlerini yazmasınlar siz de yazmayacaktınız.İçinizde tutun bu düşüncenizi.Hiç bir fark yok çünkü.
Miiniik Fulyazorlu30 insanların burda dert yanmasından şikayetçisiniz daha ne olabilir ki ayrıca emin olun onlarda sizin gibi toz pembe huzurlu bir hayat yaşamak ister dertsiz tasasız ama herkes şanslı olamıyor maalesef
Aslihan2 Canımız annemiz, gebelik harici konulara da yer veriyoruz. Dilerseniz annelerin gün odası etiketini takip etmeyebilirsiniz. 🥰 İyi forumlar 🌸
Fulyazorlu30 Aslihan2 önceden böyle Birşey yoktu çünkü bu son zamanlar aşırı bu konulara yer veriliyor artık aşağılara inmekten gına geliyor bizede hak verin
Aslihan2 Fulyazorlu30 Tüm tartışmalar kısmından gebelik etiketine tıklayarak sadece gebelik etiketiyle açılan postları takip edip anneler gün odası etiketli başlıkları okumayabilirsiniz 🌸
Fulyazorlu30 Miiniik benımde derdim tasam var tabi her insanda vardır ama bu artık bu formda çok sıklaşmaya başladı artık postlar alt alta geliyor her insan dertlidir ama burda bir çözüm bulmak çok zor sadece yazdığında kalıyorsun
ebrubarut_14 Miiniik nerden biliyorsunuz belki hanımefendi de dert tasa içinde illa buraya mı yazıp söylicek
Anneolmayahasret Fulyazorlu30 🙄sizin bu posttan da 14262735272828 kadar acildi bu postlarda sıktı valla😂 isteyen istedigini acar annelerin gun odasini niye koymuslar acaba. ?
Fulyazorlu30 Anneolmayahasret baktılar anneler çok dertliler ondan koymuşlar heralde önceden yoktu çünkü
Miiniik Fulyazorlu30 bu platformu kullanan Allah bilir kaç bin kişi var. Herkes derdini kendine saklayacak kadar güçlü olmak zorundada değil. Ayarlara girip direk ANNALER GÜNLÜĞÜ etiketini yoksayın görmeyip rahat edersiniz.
Fulyazorlu30 ebrubarut_14 herşey zaten buraya yazılmca dertli olunuyor dediğiniz gibi yazmayınca benım hiç derdim olmuyor herkes üstüme oynuyor ama biraz zor herkese bi lafım olucak canım bırak konuşsunlar
Miiniik ebrubarut_14 sizde kendinizi belli ettiniz. İsteyen burda post açar isteyen yatağına girip yorganın altında ağlar anlamadım burda zorunuza giden ne.. ANNELER GÜNLÜĞÜ ETİKETİNİ YOKSAYIN ayarlardan görmezsiniz. Boş duyar kasmayın sizde
ebrubarut_14 Fulyazorlu30 evet buraya yazmamız lazım illaki derdim var diye yoksa bizim hayatımız dört dörtlük insanlar öyle anlıyor herkes kalbinin ekmeği yer buraya yazmaktansa içime atarım daha iyi zira komik oluyorlar