OnDokuzEkim_ Kizlar adet tarihiz 16 eylul olan varmi ? Gelin birlikte bekleyelim 🥰 bu ay ovulasyon testi kullandim 12.gun yumurtlama gordum 14.gunde catlama insallah tutar 🥰❤️
Nusyaa OnDokuzEkim_ bende bu ay ovulasyon kullandım 12 gün yumurtlama oldu 10 eylül beklenen adet tarihim
198697 OnDokuzEkim_ ben canım🥰. Haziran sonu kese gelişmeme sebebi ile 8 haftalık düşük yaptım üstüne 1 kez adet gördüm. Şimdi beklemedeyim çok heyecanlıyım inşallah vardır 🙏
Minaliy Ben canım 🙋🏼♀️ Ovulasyon testi kullandım bende 2 gün önce yumurtlama dünde çatlamayı gördüm adetim 16 sı 17 side doğum günüm inşallah hediyemi alırım 😍😀
OnDokuzEkim_ Minaliy insallah hayirli haberlerimizi aliriz 🥰 sende hediyeni alirsin insallah canimm ❤️❤️
Yildizz98 Minaliy benimde dogum gunum 17si bende inshaallah hediyyemi alirim bende 10gun gecikme var inshallah vardir testler bazilari var baxisinda yok(
ayminaninannesi Bat 19 inşallah bende bir umut bekliyorum ill defa ovulasyon kullandım ve folik aside başladım inşallah hayırlısı sağlık li şekilde müjdeli haber alırız
OnDokuzEkim_ Minikmucizemizz belirti icin cok erken yumurtlama olali 5 gun oldu ama sag kasigimda felaket bi agri var
Sevm Bennn😂 normalde bugündü adet tarihim ama benim yumurtlamam bi kaçgün önce olduğu için tahmini ancak o sıralar öğrenicem hamileliğin olup olmadığını
BirMucize2015 Bat 14/15 eylül ama simdiden gögüslerimde agri basladi sanirim daha erken hastalanicam normalde adetten 2 gün önce baslardi gögüs agrim 🥺
Asoooo13 Bende 16 Eylülll ve yumurtlama henuz göremedim yani ovulasyon testlerim hep 2 cizgi sadece 1 kez adetten 1 gun sonra iliski oldu 5 gun sonra kargo gelmiti testler idrar baktim negatifti simdide ovu testlerim hep 2 cizgi ama tam pik olmamais
Burcu3506 Benimde son 4 gün ama ovülasyon yapmadım bu ay sadece 3 kez beraber olduk bakalım tutacak mı daha çok adet olacak gibiyim
OnDokuzEkim_ Burcu3506 hakkimizda hayirlisi olsun ❤️ rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin insallah hayirli haberlerini alriz 🥰🥰