Kizlar merhaba tecrübeli annelere bişey sormak istiyorum ilk hamileliğim ve dogumuma 8 gün kaldı ilçede oturduğum için doğumdan sonra merkezde birkaç gün kayinvalidemlerde kalicam mecbur ilk torun olacağı için de çok heyecanlı herseyime karışıyor. Bende bebek için uni bayb nin sampuanindan aldım (ayrıca tüm vücut için de kullanılıyor) yıkamak için oda tutturmuş bebek için sabun alıp sabunla yikayacagim diyor birde lifleyecekmiş bebegi bende ilk bir hafta lif yada sabun kullanmak istemiyorum bebeğin vücudu çok hassas diyorum hayır deyip direniyor eşim kaynım hepimiz söylüyoruz ama anlamıyor.. Sizce ilk zamanlar lif ve vücudu için sabun kullanmalimiyim bana bir fikir verin… Saygısızlıkta yapmak istemiyorum arada eşim kötü bişey olunca eşime sarıp huzursuzluk çıkarıyor güzel dille söylesem de anlamıyor. Bende doğumdan sonra kafaya takarsam stres yapıp sutume bişey olur diye korkuyorum lütfen bı akıl verin..