Kızlar benim ilk hamileliğim klomenle oldu 12 haftalık kalbi durdu ondan sonraki gebelik doğal yolla oldu yumurtlama takibi yaptım ama oda rahim ağzına yerleştiği için alındı sonra bir süre biz korunduk bide olmadı falan derken 8-9 ay gene olmadı sonra adetim gecikti evde test yaptım çıktı doktora gittim yeni gebelik dedi başta büyüyodu sonra git gide küçüldğ sanki kese toplasanız 4 kere gittim zaten en sonuncuda yok oldu lekelenme gibi bişey olmuştu doktorun dediğine göre o şekilde düşmüş kafam karıştı şimdi onun üstünden de bir ay geçti genetik test harici yapılan bir test ultrason bisey yapılıyomu biraz araştırdım rahim yapışıklığından falan sıkça bahsediliyo ameliyat falan deniliyo açıkcası biraz korktum 3 senedir çok hırpalandım bazen hiç anne olamayacakmışım gibi geliyo bazen hayallere kaplıp gidiyorum etrafımda benden sonra evlenenlerin çocukları 2 yaşına girdi ve bana acıyan gözlerle bakıyolar kendi aralarında fısır fısır konuştuklarına bile şahit oldum bunun çocuğu olmuyo düşüyomuş diye okadar doluyumki çektiğim sıkıntılar acı yetmezmiş gibi bide bunlarla uğraşıyorum artık insanlar sabah programlarında çıkan doktorları görünce bile beni arıyolar bak düşük yapanlar için doktor neler anlatıyo diyo k.bakmayın konuyu saptırdım ama doldum taştım sizin izlediğiniz yol neler oldu