3 hafta önce çenemde çıktı yazdım sağolsun herkes tavsiye verdi geçti sonra dudağımın solunda çıktı çenedeki geçmeden ve şimdi sağ tarafta acılı kocaman rezil bi uçuk çıktı kızlar doktorun telini almadın soramıyorum Allah rızası için her yeri yara bere içinde dudağımın biri geçmeden diğeri çıkıyor bilen varsa asiviral 400mg-800 mg tablet iyi gelicek ama kullanmakta çekiniyorum bilen var mı delirmek üzereyim bu kadar sık ve iyileşmeden çıkmasının sebebi ne ya delirmek üzereyim artık ağlamaktan helak oldum bi eksiklik mi var vücudumda deliriyorum hap kullanıcam ama kullanan veya bilen var mı