Benim kuzenim de hayat hastanesinde dogum yapti doktoru kimdi bilmiyorum ama memnundu esimin kuzenide orda dogum yapti oda memnunmus ben yildirim doruk hastanesi Kemal Köroğluna gidiyorum asiri ilgili alakali bi doktor abi kardes gibi konusuyor ilgileniyor sizle cok memnunum kemal beyden