Ben gittim carolin e hiç memnun kalmadım.Kendisi yeni doktor, tecrübesiz ve ilgisiz ayrıca.Bebeğim de olmayan bin tane şey söyledi yatışım yapıldı orda sonra uzman peritinolog geldi hiç bir sıkıntı olmadığını yanlış ölçümler yapıldığını söyledi şükür. Bir keresinde de acilde denk geldi yine aynı muhabbetleri yaptı bu sefer aldırış etmedim ertesi gün kendi doktoruma gittim