nil_-32 ben ilk 3 ay kullandım . Mide bulantıma çok iyi geliyordu ama çok fazla uyku yapıyor. Ben de aksam saatleri içmeye dikkat ettim sabahları bulantım olduğunda mecbur içiyordum ve saatlerce uyuyordum . Ama bi baska arkadaşıma hiçbir şekilde uyku yapmadı hem de bulantısına iyi geldi . Bünyeden bünyeye değişiyor sanırım