Bence nerde yaşadığınıza bağlı. Ben de şubatta doğurucam büyük ihtimalle nasipse. İlk 3 ayı kurtarıp sonrasında bebeğin boyutuna ve hava sıcağına bağlı yine alışveriş yaparız. Kış sert geçiyorsa ev soğuksa vs ona göre ama sanmıyorum üşüyeceğini. Yeleği ceketi patiği battaniyesi vs olmalı tabi