Minnakkurabiyeveannesi Eşim Ali Mirza diyo ben Seyit Ali binanket yapmak istedim katilirsaniz sevinirim kulağa hangisi hoş gelio sizce 🙄…Allah’ım bütün hamilelerin de kucağına almasını nasip etsin inşallah🤲
turunculuanne Minnakkurabiyeveannesi bence mirza ismi kulağa hiç hoş gelmiyor, benim düşüncem tabi bu 🤗 seyit ali çok daha güzel☺️
Happybsrn Minnakkurabiyeveannesi Seyit Ali 💪💪 çok hoş hatta bnm de birgün oğlum olursa bnde düşünüyorum 😀😀
Minnakkurabiyeveannesi turunculuanne tabikide düşüncenizi saygı duyarım bakalım sonuç ne olucak yarına kadar😂
Zeynepmina Ali mirza Çok hoş bir oğlunuz daha olursa onada Seyit Ali İsmini verirsiniz Çok güzel bu isimde 😃👍
Zeynepmina Minnakkurabiyeveannesi isimler harika Ahmet Efe bayıldım Buda Ali mirza eşinizi dinleyin ben ablamı dinlemedim çok pişmanım oda. Mirza demişti üçüncü oğlum olursa kesin Mirza olur ismi 😘
Minnakkurabiyeveannesi Zeynepmina oo Allah verirse inşallah kız istiyorum ama bunda bile kız olur inşallah demistim🤲
Ladybird06 Minnakkurabiyeveannesi Mirza ismi daha güzel ama söyleniş açısından kulağa uyumlu gelen Seyit Ali.