Haticekaya0 Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim ve gırip oldum burun tıkanıklığım çok hangi burun sipreyini kullanabilirim tavsiyeniz varmı dayanamıyorum artık
cgelmas Haticekaya0 ben de burda durayım. Hangisi iyi acaba okyanus suyunu öneriyorlar alerjik rinitim var🥺
Sevendays Haticekaya0 ben 4 ayimda domuz gribi olmustum doktorum otrivini gunde 1 kez 1 fis demisti ama senin daha yeni belki vermeyebilirler o zaman cok kotuydum.nefes bile alamadim duzgun onunla biraz olsa rahatlamistim sen tuzlu su yapmayı deneyebilirsin
cgelmas Haticekaya0 benim alerjik rinitim var sürekli oluyorum burnum tıkanıyor başıma vuruyor ağrısı😤 Kbbya git demişti bana o zaman doktorum bugün yine oldum doktora gitmeyi düşünüyorum Okyanus suları iyi geliyormuş öyle demişti