27+3 üm tek yumurta ikizi. Çok fazla vajina ağrım var cız cız ediyo yürüyemiyorum o derece oldu böyle olan var mı bukadar çok değildi idare ediyodum ama çok arttı sadece sol tarafta vajinanın 🤷🏼♀️ Bağlar geriliyo dedi doktor ama çok da kötü ya çözüm bulan yaşayan var mı