Bayanlar 37+5 deyim kızım kilo ve gelişim olarak 40. Haftasını tamamladı bunu öğrendiğimden beri doğsun diye 4 gözle bekliyorum normal doğum çok istiyorum sezeryan tercih edersem de doktorum pazartesi günü doğum için gelebilirsin diyor ne yapacağımı bilemiyorum! Sabırsızlığımdan bunca haftadır normal doğum istiyorum laflarımı yiyeceğim sanırım... sizde durumlar nedir?