kizlar ben 45 gumden bir adet oluyorum.adetin 29 cu gunu yani dun ulturasona gjtdim doktor ovulvasyon olmus.ulturason kagidini ben cerrah ginekoloq bi doktora gonderdim o bana sari kesen var.bu iyi bir sey.gebelikle sonuclana bilir bu ay dedi..yani sorum şu sizden kimse gebeliyin 5 haftasi falan ulturasona gidibde sari kesenin var oldugunu ve olcusunu bana soyleye bilirmi?