Bbssra tugbaayilmazz onu kullanıyordum 16.haftada başladım çatlamaya :( sanırım kullandığımız kremlerle pek alakası yok
Papatyam06 Lierac ve bioil çatlak yağı , bol su tüketimi.35 haftalığım henüz çatlağım yok, ilk doğumum da da olmamıştı.