Gol Arkadaşlar iyi günler birşey sorucam 22 haftalık hamileyım doktorumuz bebeğin iyi dedi ama ben bebeğimin hareket ettigini hiç hissetmiyorum
Derya933 Gol canım 25+5 im son iki gündür hareketlerini hissediyorum düzenli o da ufaktan yani iki gün hissetmediğim oluyordu . Bu haftaya kadar hep endişeliydim. Doktorum da her şey normal diyor sürekli. Sen de hissedersin, düzene girer ☺️
Derya933 Gol doktoruma söylediğimde hissetmediğimi acile gel ihmal etme demişti. Umarım hiç bir sorun yoktur sizde de. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🍓🌹
Sabihak Ilık bir duş alıyorum bende sonra hafif hafif hissediyorum aynı haftadayız benimde kayıbım var insan endişeleniyor bazende uyuyor heralde ne yapsam yok😊 içinizi ferah tutun