Ebrar- Amin inşallah cümlemizin🤲🏻🧿Nasılsa yakında kontrolünü de varmış, stres yapmayın, birşey yoktur Allah’ın izniyle .. Normal diye düşünüyorum.. Hatta size de söyleyim hem aklınızda olsun hem de gülün ; bir gece ağrıdan sabaha kadar uyuyamadım, sabahta randevumuz var kontrole.. Sabaha karşı uyumuşum, bi uyandım ağrı yok😬 O kadar alışmışım ki ağrı varsa bebek orada diye içim rahat yani.. Deli gibi sabahın o saati ablama Mesajlar atıyorum bebek gitti , bebek yok 😅diye daha ne laflar düşünün korkumu.. Ablam dedi be oldu bi sakin anlat, ağrı gitmiş, boşluk hissediyorum , bebek artık orada yok diyorum. Tamam tamam artık yukarı çıkmıştır, hep aşağıda durmaz ki dedi, iki saniyelik bir afallama geldi bana😂 Sonra mantıklı dedim.. Sakinleştim.. Gittik usg de kerata yukarıda geziniyor 😂😂 Aynısını hemşiremiz dedi, iki hafta sonra da vajina kemiğinin altına gitmişti.. O haftalar kendisi çok küçük ama kese geniş ona göre dediler, oraya buraya gidermiş, çok şükür gezsin de iyi olsun dedim.. Tabi bu olayı kayınvalideme kadar annemler anlatmış ablam sağolsun , herkes arayıp nolduuu bebek gitti mi gezmeye mi çıkmış diye dalga geçtiler 😅🙃😂 Rahat olun siz😇🧿🤲🏻♥️