esracanik_ Kızlar hafsa ve meva isimlerini çok beğeniyorum ama ikisi yanyana zor oluyor. Bu isimlerin yanına isim önerir misiniz 🤩
Ayseg1 esracanik_ he ben onların yanına uygun olarak yazmadım sizin yazınızda öylemi yazıyordu afedersin ☺️