Kbr Haftadan sonra doktor kontrolleri ne siklikta oluyor ve kontrollerde beni neler bekliyor bazi postlarda anne adaylarinin ebelerle falan konustugunu goruyorum bize daha hic oyle biseyler.diyen olmadi bilgilendirir misijiz arkadaslar
Ky2406 Kbr haftada bir gidiyorsun ultrasonla bakıolar sonra nts ile sancı varmı ona bakıyolar (: sancı çıkarsa bebekte alttan muane ediyolar acılma varmı die (: bu kadar
Hnfth Ky2406 30.haftadan snra başlamıyor bide haftada bir niye kontrol ben 30da gittin 31de başka bişe için gittim ultrasonla bakmamıza gerek Yok dedi benm zorumla baktı 34ten sonra 2 haftaya bir gelirsin dedi