mucizemm_3 canım alttan muayeneyi kabul etmek zorunda değilsin. Eğer tedirgin oluyorsan reddet, ayrıca içini ferah tut, az veya çok lekelenmeyi neredeyse bütün gebeler yaşıyor. Bende de olmuştu. Her gördüğümde koştura koştura doktora giderdim. Allaha şükür şu an 17+6oldum🥰