Merhabalar arkadaşlar bundan 4 gün önce belime bi ağrı girdi ve git gelli bi ağrıdı ve daha sonrasında şiddetlenince hastaneye gittik nstde sancim çok fazla gözüktü o zaman 34+6 haftalık hamileydim açılmam yoktu ama yumusama vardı doktorum daha erken dedi ve serum tedavisiyle dogumu durdurmaya çalıştı ve 35+3 haftalık olunca serum tedavisini kesti ve doğacaksada sağlıklı olucagini söyledi bu günden sonra ve ben serumlarin etkisinden mıdır nedir sancı hissetmiyodum artık ama nst de çok fazla gözüküyordu daha fazla da hastane de yatmak istemediğim için eve geldim doktoruma sordum sancim olursa yine böyle düzensiz bi şekilde ağrı kesici alıyım mi diye hayır dedi ve bundan sonraki olacak olan sancin doğum sancim olucagini rahim ağzının yumusadigini söyledi sizce daha erken değil mi doğum için