Canım benim de ilk hamileliğimde su kaçağı vardı baya sınırdaydı 5hafta idare etti 35+4ken doğum yaptım çok şükür sağlıklı doğdu.o dönem bol su havuç suyu ,armut suyu içiyordum yükseltiyordu çünkü 2günde bir usg bakıldı .bide burda birisi bi ilaçtan bahsetmişti karpuz suyuna damlatılıyormuş bulursam atarım size de