Gunesozby Mesude26 yargılamak yorum yapmak kimseye kalmamış kimseyi ilgilendirmez herkesin kendi hayatı sen olumlu yorumunu yap çik
Cansummm deletedmom43 doğru ben o açıdan düşünmemiştim.imkanı varsa özel şahıs muayenelere gidebilir belki
Elif1147 Ecemhan canım özele gidebilirsn doktora sölediğin zaman bu durumu sisteme girmiyorlar.yani hamile oldugunu sen biliyorsn birde doktor.ama gebeliğinin ilerleyen döneminde nolur bilmiyorm.nikahınız düğününüz ne zaman olucak?
Senaarass Ecemhan cnm bnm bi tanidigikda 16 yasindaydi anje babanin izniyle dogum ypati kadin doguma giti evlik cuzdani aldi hic bir sorunda olmadi hata 23 dikiside var anne babanin isni olsa bisey olmaz
Bilge35 Ecemhan özel muayene ye git canım. Resmi kayıt olmadığı için bebeğine bi süre orada baktırabilirsin ALLAH korusun dış gebelik olur boş gebelik olur vs. Hiç doktor yüzü görmeden olmaz. Sen araştır özel bi klinik bul oraya git
Sevde123 Bbdd ben başıma geleni ve etrafımdan gördüklerimi söyledim küçük bi şehirde de değilim ihmal ediyorlar diyeyim ama umursayan çokta kimse yok vallahi